lørdag 28. juli 2018

Du er verdens beste

God lørdag alle sammen.
Litt sent ute denne gangen, 
men her kommer litt mer inspirasjon fra meg i denne varmen.



Idag har jeg et CAS kort å vise dere.

Hvis jeg bruker et motiv som dette, ønsker jeg at motivet skal være i fokus og da avstår jeg fra å pynte noe særlig utenom.


Bakgrunnen er laget med Distress ink, på akvarell, som jeg har dratt utover med en våtserviett.
Så har jeg stemplet på landskapet. 




Så da håper jeg du ble inspirert til å 
kanskje lage et CAS kort med selvlaget bakgrunn du også.


Ha en nydelig og kreativ dag,
klem fra Line


Papir: Bazzill - hvit, akvarellark. 
Dies: Kort & godt - Oval
Annet: Bakgrunnen er laget med Distress ink
VerktøySkjærebrett, dieser, stempel
Stempel: Tekster fra Norsk Stempelblad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar