fredag 6. juli 2018

Bursdagskort med fargelagt motiv



Penny Black sine stempler er jeg blitt veldig glad i og her er en av mine favoritter - In love. 
Det søte stemplet kan brukes til bryllup, valentine eller som her til bursdag.
Jeg har fargelagt med copic.


Arkene fra Authentique serien Refresh er knallfine. De har en litt slitt look, og er i nydelige farger. Til dette kortet har jeg brukt #3 og #4


Enkelt pyntet innvendig. Synes ikke jeg trenger noe pynt på dette kortet, for både stemplet og arket er så fine i seg selv. Det er ganske mye mønster og det kan lett bli rotete.
Stemplet med bursdagshilsen fra Papirdesign.



Det var alt fra meg denne uken. Ha en flott helg!


Klem Bente-Heidi

 Wordpress - Facebook -  Instagram ~

-MATERIALLIST
ARK:  Authentique - Refreshes #3 og #4


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar