onsdag 28. februar 2018

Lag på lag, med en tvist. Tutorial.

Heisann, da var vi kommet til onsdag, 
og jeg har en liten tutorial å vise frem.

Og denne gangen er det et lag på lag kort, med en liten tvist.


Så her er kortet jeg vil vise fremgangsmåten på.



Jeg begynner som vanlig med å finne frem det jeg trenger av papirer.


Og kartong

Og stempel

Jeg legger de ferdig kuttede papirene oppå hverandre og stempler.

Meningen er jo at motivet skal gå utover alle panelene.

Det gir en veldig stilig effekt.

Så limer jeg panelene på kartongen. Den er ca 0,5cm bredere enn panelene.

Og så er alt klart til montering.

Jeg stemplet motivet en gang til og klippet det ut, for så å få på litt farge.

Hjertet må jo være rødt. ;-)

Og Voilà. Så har du et lag på lag kort, med en liten tvist.

Så da håper jeg du ble inspirert til å 
kanskje lage et lignende kort du også.


Ha en nydelig og kreativ dag,
klem fra Line


Stempel:  Stempelglede
Pynt: bånd.
VerktøySkjærebrett 
Annet: Hjertet er fargelagt med Distress og fått litt Stickles rundt seg.

2 kommentarer: