fredag 23. februar 2018

Kort med blomster.





Hei og god fredag!



Ukas siste innlegg og litt inspirasjon til helgens nye prosjekter.

Jeg elsker Heartfelt og det får du se nå.
Jeg synes det er så fint å kunne lage blomster selv,
 som passer til kortet jeg lager.
Hver måned kommer det en ny release fra Heartfelt,
og det er Camelia Carnation sereien jeg har brukt her.
Den kom før jul.
I det siste har Heartfelt også lansert former som du kan forme blomstene med.
De er supre og veldig enkle i bruk.
Du trenger en Big Shot eller Cuttlebug for å bruke de.



Her er mitt blomsterkort.






Magebåndet er til å ta av og er festet med borrelås bak.
Her ser du kortet uten magebelte.














Kortet inni er til å åpne, så det kan skrives en liten hilsen.








Her ser du magebeltet bak, hvor det er festet med borrelås under blomsten.









Jeg har svertet kantene med Sedless preserve.
Og allle blomstene er fargelagt med blending tool.


Ønsker med dette alle en riktig god og kreativ helg.



Klem fra Krstin




-MATERIALLISTE-

Heartfelt : hvit til blonster
Archival Leaf Green
Blomster perler: Stamens
                              Fanciful Carnation. Banners of love
                                     Banners of Love



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar