mandag 19. februar 2018

Enkelt kort med embossing.





Heisann!
og god mandag.


Noen har vinterferie og kanskje tid for litt ekstra hobbysysler.
I dag skal jeg vise dere to kort jeg har embosset med kobber og gull.
Deretter har jeg fargelagt skygger med Chameleon fargeblyanter.
Enkle og morsomme kort å lage.









Her har jeg embosset med gull på sort bakgrunn og fargelagt med lilla.
Dette kortet er 10 x 10 cm.
Jeg har brukt en ramme som bakgrunn, og løftet motivet med 3D tape.




 



Her kommer et litt større kort.
Hvor jeg har embosset med kobber og laget skygger med kun hvitt.

Rammen er også embosset med kobber på hvitt ark, slik at den passer til motivet.
Jeg har brukt versamark stempelpute kun langs kantene for å få festet kobber embossingen.


 








Ønsker alle en god uke!
Klem fra Kristin



-MATERIALLISTE-

Embossingpulver: gull, kobber














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar