fredag 24. november 2017

God Jul

Oi, da var vi jammen kommet til fredag
og helgen banker på døren.

Men aller først vil jeg vise dere er
julekort jeg har kost meg veldig med å lage.

Jeg var så heldig å få noen godbiter fra Papirdesign
i gave av mannen min, og da var jeg ikke
sen med å ta de i bruk.




Et litt enkelt pyntet julekort, 
for jeg ønsket at den gode nissen skulle være i fokus.

Denne godingen er fargelagt med Distress Ink.

Det er to tekstfelt i dette kortet, det første ligger bak nissen.

Det andre er inne i kortet. Disse tekstene fra Papirdesign er så koselige.



Så da gjenstår bare å ønske dere alle en riktig god helg,
klem fra Line




Tekst: Papirdesign - Det du håper på.
Motiv: Papirdesign - Nisse med lykt.
Papir: Bazzil - Hvit og Admiral.  Papirdesign - Gledelig Jul - Kristorn og Vinter & snø
Verktøy: Dies - Papirdesign - Julekule (teksten) og Granbarkrans
Annet: Alle kanter er svertet med Distress Ink - Pumice Stone
Medium: Distress Ink

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar