fredag 17. november 2017

Brettekort med julemotiv



Heisann!

Enda en uke har gått, og vi nærmer oss utsending av julekort.
Jeg koser meg med å spille julemusikk fra P7 klem når jeg lager kort.
Litt tidlig kanskje, men jeg elsker det,

I dag har jeg brukt en bretteteknikk, med nydelige ark fra Pion design Christmas Wishes.
Jeg har tilpasset størrelsen på kortet slik at den passer i en konvolutt.







Målene på kortet er 6" x 8 1/2".

Her ser du bilde før jeg begynte å pynte.
Det er 2 1/2" på den brettede siden og 3 1/2" på siden der nissen står.
Skjær fra 1 " til 7 1/2".
Brett på den siden som er 2 1/2" bred. Score på 1", 2", 3 1/4, 4 1/2" og 6 1/2".
Brett så der du har merkene.



Lampen og kvisten med Kardinalen er fra Heartfelt,
De har jeg fargelagt med memento stempelpute.
Trykk på en akrylkloss og blande med vann.
Bruk pensel og mal motivene.
Deretter har jeg pyntet med glitter og glossy accent.



Da er det bare å pynte treet med snø og julekuler.
Har brukt Crop-a-dile for å få store og små kuler.
Til slutt en lite pakke under treet. Med en sløyfe på.
Har svertet med Northern Pine på det grønne og Rich cocoa på det lyse.











Lykke til med dine julekort.
Ønsker der alle en riktig god helg!



Klem fra Kristin






- MATERIALLISTE-
Pion design: Grønn V, December birds







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar