mandag 30. januar 2017

Prøv noko nytt:-)

Hei hei:-) Lenge siden sist. Nytt år og nye muligheter, her bobler det med kreativitet som berre verker etter å komma til overflata;-) Så visst berre tida strekker litt bedre til blir det mykje kos på hobbyrommet i tida framover. Håper kreativiteten bobler over det ganske land og at mange er med på vår første utfordring i år og: PRØVER NOKO NYTT:-)

Eg har virkelig prøvd noko nytt, nemlig fargelegging av stempeltrykk. Dette er laaaaangt utenfor mi komfortsone, men det var jo i grunn ganske gøy;-) Og så er det jo umulig å ikkje smile av denne kule voffsen fra Tim Holtz Crazy dogs:-)

Eg har ikkje eit stort lager med tusjer enda så eg har brukt litt av kvart. Scrappiness har eit stort utvalg av både Chameleon og Distress marker. I tillegg kan du jo bruke Distress ink, det er det eg har brukt mest av her.

Me i teamet har vært så heldige å få ein super og variert pakke av Canvas Corp Brands. Den inneholdt alt fra lerret, ark, maling og sprayer. Eg har brukt tre ulike mønsterark for å bygge opp kortet. Utrulig kult med eit svart ark i bakgrunnen:-) Det grønne er desverre ikkje å få tak i.

Eg har klippet ut malepenselen fra dette stilige arket . Så har eg brukt ein flat pensel i lik bredde til å male eit strøk på bakgrunnen med High Impact paint fra Tattered Angels. Eg har og brukt denne malinga til å fargelegge malepenselen med. Denne malinga er heilt nydelig og perfekt å bruke om du ikkje vil dekke over heile motivet, då den er ganske tynn. Men dersom du vil dekke meir er det berre å ha på eit ekstra lag;-)


Kortet er enkelt pyntet, med ein stempelkant rundt og eg har brukt  bokstaver fra Papirdesign.

Og så til sist eit lite bilde av "modellen" og kva som venter deg om du kjem på dugnad hos oss;-)


Takk for meg, sees på onsdag:-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar