mandag 9. januar 2017

Dream BIG! Lay Out med CCB- kit.

Godt Nyttår! :)

Med en herlig kit fra Canvas Corp Brands har jeg stupt inn i det nye året med å utfordre meg selv, så denne uken har jeg tenkt å vise hva jeg har laget av det herlige kitet vi i design- teamet til Scrappiness var så heldige å få tidligere i høst. Gjett om jeg har storkost meg med innholdet!!  ;)

I dag viser jeg en Lay Out hvor jeg har brukt ulike mønsterark til bakgrunnen sammen med Gesso, paste, stempler, chipboard, sjablonger, glimmermist og embossing.


Her er utgangspunktet. Et herlig mixed media- ark som jeg slet med å dekke til... 
Men: så var det jo det med å prøve noe nytt, så da kjørte jeg på med inspirasjon fra dette arket.



Arket er dekket med ulike mønster-ark som er limt som decoupage, og jeg har beholdt litt av teksten og hjertet. Jeg har brukt glimmermist til denne siden, og bak fotoet har jeg brukt våtservietten jeg brukte til å tørke bort gessoen og litt av glimmermisten jeg hadde over mønster-arkene etter jeg hadde limt dem på Bazzillen. 



Jeg har brukt stensil og embossing for å få frem litt struktur i bakgrunnen, i tillegg til stempel og glimmermist.


Detalj- bilde.


Det var alt for i dag. Onsdag er jeg tilbake i bloggen med en tutorial på en canvas tag. 
Ta gjerne turen innom bloggen da! Minner samtidig på at det fortsatt er noen dager igjen av vår utfordring som varer frem til 15.01. Den finner du HER.


Jeg ønsker alle en kreativ uke, og håper dette året byr på MASSE inspirasjon 
-både fra oss til dere, og omvendt.


Klem, Helga <3




MATERIALLISTE:
KARTONG/ MØNSTERARK 
Mixed media Tattered Angels,"Flight"
7gypsies: "Pen & Tell Her", 

MEDIUM:
Tattered Angels- Glimmer mist
Stempel: Prima
Embossing: Stampendous
Multi medium gloss

DIES/PUNCH:

PYNT/ANNET:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar