fredag 6. januar 2017

Bakgrunner med brusho og glimmermist

Kjøpte et par farger med brusho og fikk et par flasker glimmer mist i pakken fra CCB.
Har ikke jobbet noe særlig med disse produktene før,
Så var gøy å teste de ut.

Jeg laget meg noen bakgrunner til kort.



På den første kortet har jeg brukt sirkel dies i forskjellige størrelser. Jeg stanset ut den store først, lot sirkel ligge og stanset deretter ut ordet "fantastisk".
Stanset ut to sirkler til som henger sammen den store.
Og to som jeg limer på igjen, (den ene av disse har jeg klippet sånn at den passer med den store sirkelen)
sammen med ordet "antastisk" som jeg stanset ut i stad.
Har limt epoxy Stickers på tre av sirklene og laget tre ord striper som henger inntil den største av disse.
Har også brukt 3D puter for å skape litt dimensjon, disse sitter på venstre side av ord stripene og en er festet under sirkel som ligger mest mot høyre.
Helt til slutt har jeg laget noen dotter med glossy accent.

Kort nummer to, har jeg stanset ut snakkebobble, ordet hallo og tre sommerfugler.
Pyntet med paljetter og glossy accent.


Også hadde vi bakgrunn nok til å bruke på en Sn@p book side.



Brukt bakgrunnen til to kort. Jeg har punchet ut snøfnugg av hvitt papir og limt på disse, fnuggene er toppet med en halvperle. Stemplet "#superdag" på det øverste kortet.
Tok vare på negativen fra kortet jeg laget, da jeg stanset ut hallo. Denne har jeg brukt over et av bildene.
Laget et kort av farget strie. For å få denne til og sitte skikkelig fast, har jeg satt i tre eyelets, som jeg har snøret hyssing igjenom. Denne er dekorativ på begge sider, synes jeg.


Avslutter det hele med en liten video snutt.




Det var det jeg hadde for i dag.

Gleder meg til og bli bedre kjent med disse mediumene, øvelse gjøre mester, har jeg hørt.

Over og ut, vi babbles i morgen.


Monica




-MATERIALLISTE-
KARTONG/PAPIR:
Aquarell ark (Cold Press)
Ranger - Glossy accent
DIES/PUNCH: 
Sirkel dies, Snøfnugg punch
Kaboks - ord dies
Spellbinders, Flying beauties
PYNT/ANNET:
Epoxy Stickers, Paljetter, Halvperler, HyssingEyelets, Farget strie


Fra pakken: Glimmer mist, farget strie og tykk hyssing.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar