mandag 27. juni 2016

Lag på lag kort med Papirdesign

Min tur til uke i bloggen, og da fikk jeg jammen ryddet hobbyrommet også:) Kommer en liten video om det i morgen.

Men nå, jeg har storkosa meg med masse herlige produkter fra Line hos Papirdesign, og først ute er dette kortet som jeg også lar være en inspirasjon til pågående utfordring.

Alt er lov, lag på lag, med i hovedsak Papirdesign produkter, utfordringen finner du her

Det ble ett konfirmasjonskort med lag på lag med herlige papirer og blonder. Papirene har jeg herjet litt med og fått en litt "rufsete" look


Inni på høyre side har jeg stanset ut ett hjerte til skrivefelt og pyntet litt med samme pynt som utenfor.


På venstre side har jeg brukt samme hjerte og stemplet dette nydelige verset


Til slutt ett nærbilde av pynten på fronten


Er veldig fint å bruke pynten som motiv syns jeg:)

Jeg har brukt dette til kortet:


Håper kortet falt i smak og gir noen ideer og inspirasjon:) Legg gjerne igjen en kommentar, ris og ros uansett blir jeg gla:) 
Klem Lone

4 kommentarer: