onsdag 22. juni 2016

Guttekort med video.



Tenk hele uken med papirdesign, herlig er det, og i dag har jeg laget et guttkort med en liten vri inni.
Det er ikke ofte jeg lager slike kort som dette, men disse arkene fra papirdesign passet utrolig bra til å lage en litt vintage vri.




Det eneste jeg har tilført er gears, synes det passer så bra til guttkort.


Jeg liker å hente elementer fra fremsiden til baksiden.


Inni har jeg brukt begge siden på et mønsterkort. Synes dette mønster arket er så stilig, for du kan både ha det kraftfult og rolig, det kommer helt an på hvilken side du bruker. her valgte jeg å bruke den blå, og bruke noen av baksiden, slik at det ikke ble for voldsomt.

Lenger ned finner du en video med fremgangsmåten på brettene til kortet.

Jeg har brukt:

Ark:
Bazzill Hvit
Papirdesign Muligheter , Håpfull Muligheter,Naturligvis, grå

Stempel:
Papirdesign Dagen i dag er en gave

Div
 Papirdesign Button
papirdesign Ord,Perfekt
Papirdesign Bånd
Papirdesign Dotter 
Gesso
Distress ink sort
Gear







Det var det jeg hadde for i dag, ha en nydelig onsdag, klemm Dt Jorunn ~

2 kommentarer:

  1. Kjempestilig og tøft! :D Likte godt det rutete arket du har brukt ! :D

    SvarSlett