fredag 10. juni 2016

Bryllupskort med embossingpulver

Hei og god fredag!

Mitt siste innlegg for denne gangen er et bryllupskort med de flotte mønsterarkene fra Papirdesign. 

Jeg har laget et enkelt kort med lag på lag av ark i ulike mønster og størrelser, og pyntet med litt blomster og noen halvperler.


Inni kortet har jeg laget en stikklomme med 2 tags/ bannere som er stanset ut i mønsterarkene.


Den søte banneren er en dies fra Cheery Lynn.
Blomsten er fra Prima.



Stempeltekst er fra Kort & Godt, og alle mønsterark fra Papirdesign.
Chipboarden i gull er farget med BoBynny sin gull paste.





Her har jeg brukt hvitt embossingpulver på stempelmotivene og smeltet med varmepistol.
Utrolig flott detalj på kortet.




Jeg håper du ble inspirert til å prøve embossingpulver, og ønsker 
deg en flott og krativ helg!

Klem, Helga <3




Utstyrliste:

Mønsterark:


Stempel: 



Blomster: 

Diverse annen pynt:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar