mandag 20. juli 2015

Utfordring #6 Layout, min løsning.

Jeg har en liten gjesteopptreden denne uken, og må jo innrømme at jeg digger å kunne få lov til å komme med et bidrag til denne utfordringen. Om du vil være med er det bare å rusle inn her.

Selve oppgaven var Lilla, fugler og glitter.

Jeg har brukt Blue Fern sine produkter, jeg er veldig svak for dem, eller jeg kan vel si at jeg er svak for alle slike produkter, Chipboard. 


Jeg har brukt skissen til Blue Fern Studio, må innrømme jeg liker å bruke skisser, det vekker noe i meg, setter igang en prosess.Vinduet og Checkers bites er Blue Fern Studio, Lovely er studio Calico og fuglene er Art Anthology.


Har brukt mange forskjellige blomster her, funnet mange gamle etter min store opprydding. Utrolig hva man finner når man bare rydder i tingene sine.


Til å med gamle halvperler dukket opp .. hehe.



Det var min lille gjesteopptreden denne uken. Ha en nydelig Kreativ dag  ~Dt Jorunn~


Jeg har brukt.

Blue Fern Studio Mønsterark Ombre Dreams Charlottes Dream
Blue Fern Studio  Chipboard Vindu
Papirdesign blomster Roser  Krysantemum

2 kommentarer:

  1. Herlighet Jorunn, noe så vakkert og såå åhh jeg har ikke ord for det. Det er en sånn dyp ro som får så godt fram det vakre bildet. Helt perrrrfekt! ♥

    SvarSlett