fredag 24. juli 2015

Bursdagskort

Heisann, jeg har prøvd meg på Konvoluttkort, og må bare si at dette var kjekt å må nok prøves igjen.

Min mor blir 75 år i August men skal feires neste helg, så da passet det jo fint å legge det inn her.


Dette er fremsiden eller baksiden, alt ettersom. 



Synes det var litt artig at jeg fikk plass til alle ordene, og siden kortet er fra hele familien var det jo litt viktig :)



I den første lommen har jeg å lagt inn en pengelomme. 



Da jeg gikk igjennom hva andre har laget av denne, var det mange som limte igjen den andre lommen, men den brukte jeg til å legge inn et brev med lykkeønskninger. Et ganske enkelt og lett kort å lage.

Det var det jeg hadde for denne gangen. Ha en nydelig Kreativ dag ♥

Klemm Dt Jorunn


Jeg har brukt.
Papirdesign Marias verden
Papirdesign Lykke
Papirdesign pion hvit
Papirdesign roser
Papirdesign Krysantemum
Papirdesign små gule roser

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar