mandag 27. juli 2015

Pion bilde

Hei!
 
Midt i sommeren, men skikkelig høstfølelse... Supert scrappevær her for tiden da. Får prøve å se noe positivt i regnet. :)
 
Jeg har laget et bilde til i dag. Jeg synes tekstene fra Pionarket er så fine! <3
 
 

 
 
Jeg har brukt Pion Deesign Palette i fargen White I som bakgrunn. Mønsterarkene er fra serien Linnaeus Botanical Journal. Alt er krøllet i kantene, og har fått Cats Eye Creamy Brown på seg. Fjærene, paljettene og den lille chipboarden med alven på er fra  Prima; Butterfly; Chipboard stickers & more. Blomstene er også fra Prima. Jeg har også brukt dotter fra Papirdesign. Bladdiesen er fra Elizabeth Craft design, Curvy Leaves. Noen av bladene har fått litt glitterlim på seg. Hjørnene er stanset ut med dies fra La-la Land; Filigree Corner. Jeg har også brukt Diamond Wirediesen fra La-la Land.
 
Ønsker dere en fin uke, med eller uten sol! :)
 
Klem Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar