fredag 19. august 2022

Gratulasjonskort med solsikketema

 Heisann sveisann😎

Sommeren er på hell og vi går snart en ny årstid i møte😊 Høsten er fin, men jeg personlig skulle ønske sommeren varte litt lenger😇

Jeg har funnet fram noen mønsterark fra Maja Design og en dies fra Kort & Godt og laget et gratulasjonskort. Mønsterarkene har solsikketema noe jeg følte passet godt akkurat nå😊 Liste med alt jeg har brukt finner dere som vanlig nederst her og jeg har også selvfølgelig laget en liten videosnutt med fremgangsmåten.





Her kommer link til video:


Ønsker dere en fin fin helg😎

Scrappe-hilsen 
fra
Kathrine

-MATERIALER-
Bazzill: Java
Mønsterark: Maja Design - Everyday Life; Lovely Day, Sunny Morning, Outdoors 2 Cut Out, Monochromes - Shades of Everyday; Leaf, Sun




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar