fredag 12. august 2022

Dylusion Cupcake stempler på kort

 



Heisann!


I det siste har jeg fargelagt mye. 
Er fortsatt på hytta og da tar jeg det med meg ut.

Har en forkjærlighet for Dylusion stempler.
Det er så god kvalitet og de er enkle å stemple med.

Diane har laget noen flotte stempler med Cupcakes, tekopper,
sukkertøystenger. tekanner og mye tilbehør.







Her har jeg brukt kortbase Bazzil Avalance.
Kutt et panel som måler 8" x 9".
Score på 4" så du får et slimline kort.
Det blir da 4" x 9".

Stemple med sort Archival på eFabriano mixed media ark.
Klipp ut motivene.

Her har jeg kuttet et panel fra et slimline diagonal rectangle die sett
fra Pink Fresh.

Deretter har jeg brukt Ranger ink blending tool og påført 
Dylusion Vibrant turqoise shimmer paint.
To tynne lag, la det tørke i mellom hver påføring.
Superfin effekt.

Lim så motivene på panelet og mal de med pensel, vann og Dylusion ink sparay.

Ta noen dråper på en palett av ønsket farge.
Bruk vann og pensel til fargelegging,








Dermed har du et super enkelt kort ferdig.

Gratulerer er fra Papirdeign.













Her er bakgrunnen farget med Shimmer Paint Fiery Sunset.
Kortbase 4 1/4" x 5,5".








Her er bakgrunnen i Shimmer Paint Vibrant turqoise.
Kortbase 4 1/4" x 5,5".








Slå deg løs og fargelegg i dine favorittfarger.


Lykke til med ditt neste prosjekt!

Så ønsker jeg dere alle en riktig god og kreativ helg!



Klem fra Kristin





-MATERIALLISTE-
Bazzil Avalance
Papirdesign Gratulerer Dies. Rektangel slimlinedies Pink fresh
Dylusion Shimmer Paint: Vibrant Turqoise, Fiery Sunset
                                 Melted Chocolate, Desert Sand, Rose Quartz, Cherriy Pie,
                                  Peony Blush

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar