fredag 2. april 2021

Et smakfullt kort

 God påske alle sammen!

Håper alle har det bra og nyter dagene vi har nå i påsken💛 Ønsker dere alt godt for påsken og ta vare på hverandre😊

Jeg har, denne uken, laget et kort hvor jeg har brukt Vinflaske diesen fra Papirdesign. Dette kortet kan brukes til flere anledninger som for eksempel til en jubilant eller en venn/venninne - kun fantasien som setter grenser. 





Jeg har også laget sammen en liten video hvor jeg viser hvordan jeg setter sammen dette kortet.

Link til video finner du her:
NB! Leser du denne bloggposten på en mobil kan det være at video ikke synes i innlegget - løsning: scroll helt nederst på siden og bytt til nettversjon - da vil linken til video bli synlig.


Håper dere likte denne :)

Scrappehilsen fra
Kathrine


-MATERIALER-
Dies: PD Vinflaske, PD Smakfull hilsen, PD tags, takk
Stempel: Papirdesign 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar