mandag 15. februar 2021

Gjestedesigner Wibeke Gjulem Nilsen

 

Jeg heter Wibeke Gjulem Nilsen og aldersmessig befinner meg midt i livet med jobb, mann, voksne barn og hund.

 Scrapbooking i en eller annen form har jeg holdt på med i 15 år, og mye glede har hobbyen gitt og fortsatt gir meg! Det meste som innebærer farger trigger min nysgjerrighet, og det gjør at jeg har vært innom mange kategorier og teknikker i hobbyen. 

 Lawn Fawn har blitt min seneste dille, og jeg eeeelsker den lekne streken og de friske fargene - blir alltid glad av å lage noe med Lawn Fawn.

Fire innlegg framover vil jeg vise deg med ulike bidrag med Lawn Fawn, og jeg har stort sett brukt to ulike sett og håper at du blir inspirert.

 Synes det var ekstra stas og hyggelig å bli spurt om å være gjest for februar, det er nå 6 år siden lagde jeg mitt siste bidrag som designer hos Scrappiness.

 

Mitt første bidrag i denne måneden har jeg laget et bursdagskort, og hvilken tid på året føles det som folk flest har bursdag enn januar og februar…

...og da mangler i allefall jeg et kort eller to...

 

Happy birthday to you

 



Slimlinecard er så morsomt å lage, men også veldig uvant pga størrelsen på kortet. 

For meg er det litt utfordrende å tenke at det skal skje mye på liten plass, selv om den er høy og smal - det er lett å overtenke og fylle ut.

Formatet passer etter min mening til de aller fleste temaer både stående og liggende.

 

Jeg fargelegger Lawn Fawn med Zig Clean Color, noe jeg synes passer godt til de rene fargene de har på arkene sine.

 



Jeg har brukt: 

 Slimline Trio Circle die set 

Lawn Fawn; Slow Down and Enjoy stempelog die og Really High Five både stempel og dies.

 

Ark:

Lawn Fawn; Stella Remix foran og bak 

Bazzill; Coconut swirl

American Craft; Granite (eller Graphite)  

Fargelagt med Zig Clean Color på Fabriano Bristol 250gr. 




 
Kreative hilsner fra Wibeke

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar