fredag 15. januar 2021

Journaling Tagger laget med stensiler og stempel.

 


Heisann!


Riktig God fredag!

Nå har jeg kost meg med spray, penner, stempel og stensiler på sorte tagger.

Har brukt enkle teknikker som er lette å få til.
Over hver tag skal jeg forklare hvordan den er laget.













Her ser du noen av produktene jeg har brukt.








På denne taggen har jeg lagt en stensil over og tegnet med hvit Posca penn 0,7,
gjennom stensilen.
Den heter Diamonds are forever small.
Deretter brukte jeg en blå gellyroll penn og siksakket inne i blomstene.
Og hvite streker i de små firkantene.
Stemple sommerfuglen, som er fra Dylusions, i sort.
Klipp ut med en liten hvit kant rundt.
Fargelegg med blå gelyroll i noen felter.
Stans ut Takk tre ganger i sort og en gang i lys blå, lim oppå hverandre.
Hvite Nuvodråper i midten på blomsten.








Slik ser det ut når du har tegnet gjennom stensilen.








Her tegnet jeg gjennom stensilen, brukte så Dylusions shimmerspray Periwinkle Blue.
Rist flasken for å få blandet shimmer med resten.
Det er viktig at disse flaskene ligger etter at de er åpnet,
slik at ikke dysen tettes.
Dyppet en pensel ned i flasken og malte feltene inne i blomsten flere ganger.
Stans ut bakgrunn til teksten i hvitt og selve teksten fire ganger i sort, 
som limes sammen
Hvite Nuvo dråper i midten av blomsten.







Her ser du tagen før den er malt.








Stemple katttene, som er fra Dylusions, med hvit Hero Art stempelpute.
Stemple bladene med sort på hvitt papir og klipp ut.
Tegne inn med hvit Posca penn i bladene.
Lim den på.
Teksten er fra en stempelplate, som ventes inn i butikken.
Kanten rundt er tegnet gjennom stensil med hvit Posca penn.
Deretter har jeg tegnet rundinger og streker inne i de tomme feltene.
Rundt Bladene og kattene jar jeg tegnet korte streker med en sort Glase penn.








Håper du fikk lyst til å prøve deg på denne teknikken.

Lykke til med ditt neste prosjekt!


Riktig god og kreativ helg!


Klem



-MATERIALLISTE-

2 kommentarer: