fredag 8. januar 2021

Et kjærlig Slimline Kort

 God dag 😊

Mitt første innlegg i 2021 - Godt nytt år alle sammen!

Året 2020 er et tilbakelagt kapittel og vi har akkurat startet et nytt. Forhåpentligvis vil dette året bli et mer positivt år enn hva vi opplevde i fjor. Jeg har personlig vært veldig glad jeg har hatt denne hobbyen å gå til i tiden vi har vært igjennom (og fortsatt er), og jeg håper flere av dere sitter igjen med den følelsen dere også.

Jeg starter dette året med et kort som kan fylles med kjærlighet. Slimline kort er veldig i vinden for tiden så jeg har også valgt den typen denne gangen. I tillegg har jeg gått for en shaker løsning. Jeg hadde litt rester igjen av blant annet mønsterark med hjerter som jeg tenkte kunne passe godt til dette kortet. 

Under kommer bilder av det ferdige prosjektet. Link til video kommer litt lenger ned.




Her er link til videoen

Ønsker dere med dette en riktig god helg!

Scrappehilsen fra
Kathrine



-MATERIALLISTE-
Mønsterark: Bloom Street #6
Diverse: Acetat




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar