lørdag 28. november 2020

Et Juletre

 Hei på dere😊😊

Da var det min tur igjen. Denne uken har jeg laget et juletre i glitterpapir. Treet i seg selv er en dekorasjon, som for eksempel kan brukes i eller på lokket på en eksplosjonsboks eller som julepynt.

Man trenger egentlig kun en dies av et tre, og det spiller i grunn ikke så stor rolle akkurat hva slags dies man bruker, men jeg vil ikke anbefale en som er liten - det kan fort bli litt knotete og holde på med.

Jeg har laget en liten video hvor jeg viser fremgangsmåten - håper dere finner den forståelig og at dere kanskje vil prøve dere på samme type tre. 

Her kommer noen bilder av det ferdige resultatet også ligger det link til videoen litt lenger ned.




Og her kommer link til videoen:


Håper dere liker det😊

Ønsker dere en riktig god første helg i advent!

Scrappehilsen fra

Kathrine


Materialer:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar