mandag 23. november 2020

 Hei igjen, da har jeg en dag i bloggen igjen

På dette kortet har jeg brukt Flower Pot Pop-up dise nr 1010 + Heartfelt sin 3D Poinsetta dies.





Brukte vanlig bazzill, vanilla og hvit på blomsterpotta, svertet kantene med aged mahogny for at den skulle stå i stil med di røde blomstene og den røde basillen som ble brukt som panel.




Jeg pyntet inne i kortet med et ark fra Maja Design ( tror det er fra i fjor. Det het Holiday in the Alps) brukte også snøkrystallen fra KB’s dies Sleigh Pop-up nr 1021. Fylte blomsterpotten med Heartfelt poinsettaer La også noen blomster ned på arket for å få en bedre effekt 😉


 


På utsiden brukte jeg en nisse ( også fra KB’s sortiment) + et tre fra ( tror det kom fra papir design) God jul disen fra Papirdesign og Heartfelt poinsettaer. Pyntet med bånd og sløyfe som jeg hadde hjemme.








Håper dere liker det
😊

Ses neste uke
Sid

Materialliste:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar