mandag 3. august 2020

Tager med distress oxides og noen feer

Hei på dere alle sammen!

Da var det plutselig min tur igjen. 
Jeg har laget noen tager med distress oxides bakgrunner og litt enkel pynting med feer, litt bling og noen sitater.
Jeg er akkurat ferdig med ferie, og tiden har bare gått så innmari fort. Jeg har hatt ferie fra jobb, men har brukt hele ferien på å bli ferdig med nytt kjøkken og stue. Utrolig digg og nærme seg slutten når vi så og si har vært uten ordentlig kjøkken siden midten av februar.

Så til tagene. 
Fargekombinasjonene jeg har brukt på tagene er som følger; 
Månen har jeg brukt Scattered Straw.
Tag 1:


Tag 2: 
Festive Berries


Jeg har bundet tagene sammen med litt bånd slik at det ferdig resultatet bli slik:


Jeg har også laget en video hvor jeg viser hvordan jeg går frem med disse tagene.
Link til video finner dere her:



Materialer:

Håper dere liker det!

Ønsker dere en fortsatt fin sommer 😀🌞

Med sommerlig hilsen fra
Kathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar