mandag 17. august 2020

Romantisk Kort med Photo Collage Pop-up die sett og Maja Design Miles Apart

 Hallois!

Mandag over alle mandager - ny uke, skolestart, tilbake til hverdagen og video og blogg innlegg fra meg 😉

I dag har jeg laget et romantisk kort hvor jeg har brukt de nye nydelige arkene fra Maja Design; Miles Apart. Jeg har også brukt den morsomme diesen Photo Collage Pop-up fra Karen Burniston. 

Istedet for å bruke personlige bilder har jeg valgt og bruke utklipp fra ephemra arket i Miles Apart serien. 



Link til video finner dere her:



Materialer:

Karen Burniston Photo Collage Pop-up

Papirdesign Glad i Deg 2

Hvit Bazzil

Maja Design Miles Apart The Little Things

Maja Design Miles Apart Safe & Sound 

Maja Monochromes Shades of Miles - Steel Blue 

Prima Blomster

Papirdesign Blomster Hvite

Papirdesign Blomster Blå

Kort & Godt Pyntegren

Bling


Ønsker dere alle riktig fin uke!

💜-lig hilsen fra Kathrine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar