fredag 21. august 2020

Søte hunder fra All & Create.

 



Heisann!


Nå har det kommet inn så mange fine stempler og fra All & Create.

Du kan se alle i nettbutikken her.

I dag skal jeg vise noen søte hunder, som jeg har stemplet og fargelagt.











Kortbasen er en dies fra StudioLight 263.
Først stanset jeg ut den største delen.
Deretter den delen som skal kutte inne i den øverste delen.
Begynn på venstre del.







Deretter bretter du den første du kuttet over neste.
La diesen sitte, men ta ut det som er inne i feltene.
Kutt på nytt i neste.
Gjenta samme med siste ved å flytte diesen til midten og brett inn det siste panelet.









Ferdig ser det ut slik.








Her er stempelsettet jeg brukte.







Stemple hundene på Fabriano Bristol akvarellark, med Versafine Clear Morneing Mist,
og fargelegg med vannfarger fra Prima.
Jeg testet også Cameleon fargeblyeanter og brukte Odourless White spirit,
med en stubb, for å få glatte overganger.
Dove blender er også et fint alternativ til å få fine overganger,
hvis du bruker fargeblyanter.

Resultatet ble ganske likt, så bruk det du er mest komfortabel med.

Klipp ut hundene og bruk en sort penn rundt kantene,









Da er det bare å stanse ut de andre panelene,
til så mange sider du ønsker å dekorere.
Jeg valgte alle, for å få vist alle de fine hundene.







Her ser du hele forsiden.


















Her ser du hele baksiden.


















Brukte sort Zig Clean vannpensel eller Memento duealmarker Tuxedo Black,
til å markere sort rundt tekstpanelet.








Monterte et panel på 3D puter og på to av hundene.
Nesene farget jeg sort med en penn.
Så fikk de litt klar Nuvo drops på seg.
Glossy Accents blir like fint.







Håper du ble inspirert til å fargelegge disse hundene også i spreke farger.

Lykke til med ditt neste prosjekt!


Klem fra Kristin





-MATERIALLISTE-
Stempelputer: Versafine Clear Morneing Mist, Versafine black
Prima vannfarger Pastell dream

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar