fredag 3. juli 2020

Klem



Fredag og min tur til å ha en steg for steg :)
Denne gangen skal vi prøve oss på ett CAS kort!


Jeg velger meg fargene i regnbuen til dette prosjektet.
Finner frem en dies jeg vil bruke,
og vann på sprayflaske.
Ett papir som tåler vann, jeg har brukt Fabriano Watercolour 300 g.


Så tusjer jeg litt av fargene på toppen av papiret.


Og begynner å sprute vann på!


Her ser dere mitt ferdige resultat.
Kutter av papiret,
så det passer mitt kort.


Så stanser jeg ut klem ca midt på mitt fargede papir,
og tre stykker i sort.


Alle disse fire limes oppå hverandre.
Da er de sorte med på å lage skygge.


Så limer jeg klem på mitt fargede papir,
ikke helt kant i kant med der jeg stanset ut klem,
dette skaper mer skygge effekt.


Og slik ble mitt CAS kort,
moro med farger!


Ha en super dag,
klem fra Maya





Papir: Fabriano - Watercolour paper 300g.
Verktøy: Kort & Godt - Klem dies
Medium: Kuretake - Zig clean colour real brush





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar