onsdag 29. juli 2020

CAS kort til bursdag


I dag har jeg laget et enkelt bursdagskort med et fargelagt motiv. 

Skole og barnehage er snart i gang igjen, og bursdagene står i kø. Da kan det være greit å ha noen små og enkle kort som ikke tar så mye tid og materialer å lage.

Jeg har brukt Chameleon tusjer til å fargelegge drager og så har jeg gått over dragen med skimmer penn fra Wink Of Stella

Bokstavene har jeg også fargelagt med tusj oppå allerede rosa papir. Chameleon tusjene lar seg lett gradere, og det er den effekten jeg har brukt på bokstavene. Både bokstavene, vingene og horna til dragen er gått over med glossy accent for å få en glasslignende finnish på overflaten. 

Alfabetet og dragen er fra Lawn Fawn og jeg virkelig elsker figurene derfra. Men jeg må bare innrømme at alfabetet er en ny helt klar favoritt! 



Ha en fin dag alle sammen! 
Klem fra Karianne 



Materialliste

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar