fredag 24. juli 2020

Artist trading coins



Det er fredag,
og tid for enda en liten steg for steg :)

Idag skal vi prøve oss på Artist trading coins,
altså det samme som ATC,
bare her er det rundinger som gjelder!


Jeg starter med en bakgrunn laget av alkoholblekk,
yupo papir.
Drypper noen dråper her og der,
og vrir og snur på papiret, så fargene går over i hverandre.


Så stanser jeg ut sirkler i størrelse 2,5" 


Finner frem en stensil jeg liker.
Og bruker Glitter Kiss.
Den glitrer så nydelig,
men det vises dårlig på bilder..



Så stanser jeg ut 4 sirkler til,
og skriver bakpå disse.


Limer front og bakside sammen,
og sverter kantene med Distress Oxide i en passende farge.
Da er det bare å ha på tekster, og pynte de mer om man vil.



Og her er mine 4 coins ferdig :)





En morsom ting å lage om man vil prøve seg på noen nye produkter,
eller teste noe av det man har ;)


Ha en flott fredag,
klemmer fra Maya


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar