mandag 20. januar 2020

Konfirmasjons kort

Heisann, da var det Mandag igjen, og nå er det mitt siste prosjekt til Konfirmasjon. I dag har jeg laget et Konfirmasjons kort i MixedMedia stil.



Dette kortet er fort gjort å lage, bare litt tørketid i starten når du påfører Gesso. Jeg hentet frem noen eldre stempler fra Papirdeisgn, er så mange flotte tekst stempler du kan bruke til Konfirmasjon, som egentlig ikke er et utpreget konfirmasjons stempel.

Jeg fikk å brukt litt av det jeg fikk i julegave av Scrappiness - Stamperia, Alchemy. Så utrolig flotte ark.
For ikke snakke om Distress Oxide, jeg hadde ikke helt lyst til å gi slipp på Mixed Media, så jeg hentet fram en gammel teknikk og blåste litt støv av den. Denne teknikken kan du å bruke på maling, så utrolig artig.
Så da er det bare for dere å snurre film, kos dere.







Det var alt jeg hadde i dag, klemm

Jorunn




Materialliste :

Stensil - Finnabair,
Stempelsverte - Versafine
Distress Oxide - Candied Appel, Mustard Seed, Peacock Feathers, Vintage Photo,



1 kommentar:

  1. Aldeles nydelig! For en flott glød og dybde du har fått fram her. Takk for ei kjempegod forklaring.

    SvarSlett