fredag 13. september 2019

Paste, Wax og Mouldsfigurer.


Jeg har virkelig kost meg i det siste med mouldsformene fra Prima. Nå har jeg et fint Lager som jeg skal bruke på forskjellige papirting.

Det fine med at jeg har holdt på med dette, er jo at jeg har vært nødt til å se meg om etter andre ting å ha på disse figurene, slik at ikke teknikken og utseende ble helt likt.



Så i dag tar jeg for meg Wax og paste fra Prima, jeg har blitt litt forelsket, og gleder meg virkelig til å lage mye mer med disse produktene.

Har du noen produkter du bare måtte ha, som du enda ikke har fått testa ut, så vil jeg gjerne høre om det, eller bruker produkter på en annen måte en det som er meningen.

Det var alt jeg hadde for denne gangen. Ha en nydelig Fredag og ei riktig god helg. På Mandag er det ny video på youtube.

Klemm Fra Jorunn




Materialliste

LEIRE

FARGER

MOULDS

DIV

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar