torsdag 12. september 2019

Moulds figurer og mixedmedia bakgrunn.


Hei hei, jorunn her, i dag vil jeg vise deg litt mer av moulds, leire, og hvordan jeg bruker det på Art Journaling, som du å lett kan gjøre om til et kort, og en Tag.



Jeg har jo forelsket meg i disse formene fra Prima, de er rett og slett nydelig. For ikke snakke om at det er ganske kos å sitte å lage dette, god musikk på ørene, eller en tv serie, og før du vet ordet av det har du laget mange flotte figurer du kan bruke på hva som helst.



Da er det bare å sette seg tilbake å snurr film.




Materialliste:


DISTRESS OXIDE SPRAY

Spiced marmalade, 
faded jeans



LEIRE
Das Pronto





Det var alt for i dag, i morgen kommer jeg tilbake med mer, da er det leira fra Prima.

Ha en strålende dag klem fra Jorunn











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar