onsdag 7. august 2019

Lag på Lag Tutorial med Heartfelt Dies

Hei alle scrappeglade :D I denne tutorialen har jeg lyst til å vise dere en enkel måte å lage elegante kort på med bazzil og dies. 



Vi begynner med ett 7x10 inch ark som du preger på 5 inch. Jeg har brukt fargene svart, hvitt og grått da jeg ville ha ett classy kort. Jeg har brukt flere forskjellige dies sett fra Heartfelt kolleksjonen som jeg har stanset ut som vises på bildet.


Jeg skal nå begynne å legge lag på lag. Den første delen limer jeg på, de andre delene bygger jeg opp med 3D-puter. På ett kort som dette er det bare fantasien som setter grenser for hvilke dies du kan bruke :)








Jeg har valgt å bygge opp den siste delen med teksten; Gratulerer med dagen. Det er mange forskjellige tekst og skygge dies du kan velge mellom slik at kortet blir tilpasset akkurat til den du skal gi det til.



Brukte også ramme-dies inni for å sette prikken over I-en med en stempel. Til sist pyntet jeg framsiden med perler. Kortet nedenfor har jeg tatt med så jeg kan vise hva andre fargekombinasjoner kan gjøre med kortet.



Slik ble sluttresultatet! Stilig og elegant kort som passer til alle flotte damer. Jeg har laget mange av disse da det gikk radig å stanse ut delene og jeg må si at det er alltid lurt å ha noen kort på lager når en bursdag kommer overraskende på ;)





Klem - Britt Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar