fredag 23. august 2019

Julekort - Heartfelt Candy Cane Cottage





Hei!

I dag har jeg laget et julekort med den nye serien til Heartfelt.
Den heter Candy Cane Cottage og har så mange fine stempler og dies.
Jeg liker veldig godt å fargelegge, så i dag har jeg brukt Zig vannbaserte tusjer.








Pepperkakehuset er stemplet med Arcival Watering Can på Heartfelt sin hvite kartong.
 Så brukte jeg Zig nr 031 Cobalt Blue, til å fargelegge med.
Bjørnen er stemplet med Versafine sort og malt med 0031 Cobalt Blue,
 260 Deep Red på skjerfet. På Pingvinen har jeg brukt 010 Black, 070 Orange på nebb og føtter.
Motivene er montert på 3D puter.












Julestjernene som er oppe i venstre hjørne er laget av Heartfelt sitt eget blomsterark.
Stemplet og farget i Archival sin farge Forget Me Not og Fern Green i tuppen.
Pyntet de med stamens fra Heartfelt og glitter.







Her ser du noen bilder av kortet inni.











Mønsterarkene er fra samme serie Candy Cane Cottage.
Teksten er et stempel som følger med pepperkakehuset.







Flotte motiv på arkene. Trenger ikke pyntes så mye.












Da gjenstår det å ønske deg lykke til med ditt neste prosjekt.

Ønsker alle en riktig god helg!

Klem fra Kristin



Glitter Nuvo



- MATERIALLISTE-
American Craft: Lagoon
Bazzil: Coconut Swirl
                         Season of Glee, Candy Cane Cottage



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar