mandag 26. august 2019

Et vinterlig julekort


Hei, håper dere har hatt en fin helg.

Jeg har i helgen storkoset meg med nye dies og stempler fra Lawn Fawn. 
Det ble et julekort med vinterlig motiv og egen snøbakgrunn laget av Distres Oxide.


Fremsiden er en dies fra Lawn Fawn og musene er et nytt stempel sett med tilhørende dies.
Inne i kortet har jeg laget mine egen bakgrunn med Distress Oxide og så brukt godt med glitter:)



Her en video som viser hvordan jeg har laget kortet og bakgrunnen.





Fargene som jeg har brukt til å fargelegge musene med er 
Zig Clean Color Brush i følgende farger:
Brown og Dark brown (blandet de og brukte det på musekroppen) 
Beige til magen, Pale Rose til ørene, Grey til snuten. 
Luer og skøyter har jeg brukt Blue Grey, Dark Oatmel, Carmine Red og Cobalt Blue,

Av ark trenger du:
Bazzil 15 x 24 cm, preg på 6 cm og 18 cm
Mønsterark: Baksiden er 11,5 bred og 14,5 høy. Du trenger 4 paneler som er 5,5 x 14,5 cm.
Innsiden er et akvarell ark som er 11,5 x 14,5



Takk for at du tittet innom. Håper du fikk litt inspirasjon:)
Ha en super uke!

Bente-Heidi





Material liste:














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar