mandag 24. juni 2019

Sommerlige kort med Distress Oxide

Hei,

Jeg har storkoset meg med de nye sommerlige  og søte stemplene fra Lawn Fawn
og laget to sommerlige kort. Bakgrunnen er laget med Distress Oxide og jeg har brukt
to litt forskjellige teknikker på dem.


På bildet til venstre har jeg brukt vanndråper for å lage en effekt,
 og på bildet til høyre har jeg klippet en mal for å få bølge-effekten.
De søte motivene er fargelagt med Zig Clean Color brush.
Du kan se hvordan kortene er laget i video tutovialen her.



Kortene er ganske "clean and simple", og på innsiden er det kun et lite motiv og så et stort skrivefelt.


Jeg tenker at disse kortene lager man raskt flere av og de er søte og får frem smilet hos liten og stor:)
Jeg har hentet inspirasjon fra bloggen til Lawn Fawn, og der finner dere mye fint og fine tips til hva dere kan lage med produktene.

Det var alt for denne gangen. Håper du fikk litt inspirasjon!

Klem Bente-Heidi





Material liste:
ARK: Bazzil  og Akvarell ark fra Fabriano (Hot press)




2 kommentarer: