fredag 14. juni 2019

Bryllupskort med stemorsblomster.





Heisann, og riktig god fredag!



Vi er inne i den årstiden, hvor mange gifter seg.
Derfor har jeg laget et bryllupskort med blomster.
De er laget på samme måte som mitt innlegg på onsdag.









 



Her har jeg brukt stemorsblomster fra Heartfelt.
De heter Cheery Pansy.
De er laget av Canson Montval akvarellark,
embosset med Stampendous Pearl White emossingpulver.
Og fargelagt med Zig clean colour vannpensler.

Fargene er følgende: 230 Pale Rose, 069 Blush, 071 Flesh colour,
028 Pale Pink, 073 Vanilla.
I midten på blomsten brukte jeg 0554 Pale Orange og 055 Pale Yellow.
Pyntetn med Micro Beads Bronze fra Prima.








Under rammen har jeg brukt Glitter KissLight Copper.
Den gir et flott skinn, som ikke kommer så godt frem på bildet.

Hjertene har jeg brukt Heartfelt Eyelet Hearts og stanset ut fra blokken
Mat Stock Solid Rose Golds.
Perlene er fra Kaiser Kraft.




Her er første siden inne i kortet.
Valgte å pynte det enkelt.






Til Brudeparet er stanset ut av glitterkartong med Marianne Design
sine små bokstaver.
Så er det plass til å skrive en hilsen under.


 





Siste siden er også lik de andre tre.

 







Blomstene er satt sammen slik:




 



Ta litt lim under midten på blomsten og trykk ned.
Hold litt på de så limet får tid til å tørke.








 




Trykk de ned på midten, så reiser bladene seg litt.
Det skaper litt liv i blomsten.



 
 





 









Lykke til med ditt neste prosjekt!



Klem fra Kristin.






-MATERIALLISTE-

Embossingpulver: Stampendous Pearl White





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar