fredag 11. januar 2019

Herrekort med Motorsykkeltema

Hei hei og god helg alle sammen :D Enda ett herrekort! Jeg fikk så mye inspirasjon på nyåpningen til Scrappiness så jeg har laget ett herrekort med teksturbakgrunn. 

Jeg har laget egen bakgrunn med Cosmic Shimmer og 3-D Texture Fades fra Tim Holtz. 




Jeg har bygget opp teksturarket med 3D teip. Igjen brukt "Just for Men" blokka fra Studio Light med ferdig stanset ut motiver. Denne gangen med motorsykkeltema. Jeg har også pyntet med tannhjul-charms.





Som base har jeg bruk svart og grått bazzil ark da dette fikk fram fargene. Noen detaljbilder til sist kommer her :)




Takk for at du tittet innom. Jeg håper du, som meg, har fått litt inspirasjon til å prøve cosmic shimmer. :) Happy Scrapping!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar