lørdag 17. november 2018

Gledelig Jul - kaffeboks med liten tutorial.

God morgen.
Idag har jeg en liten tutorial på en kaffeboks å vise frem.

 Inspirasjon og mål til denne fant jeg hos Torill Haugen. 

Først finner jeg frem papirene jeg skal bruke.

2 stk kartong som kuttes til 
29x18cm

Preges på 2 og 8cm på langsiden
Preg 6cm i bunn

Klipp som vist på bildet

Mønsterark
22.5x9.5cm 2 stk
22.5x5.5cm 2 stk


Lokk
16.3x20.3cm
Preg 5cm på alle sider.

Mønsterark
4.5x9.7cm 2stk
4.5x5.7cm 2 stk

Toppen av lokket
9.7x5.7cm

Alle kanter svertes med distress.

Så limes boksen sammen,
Paneler limes på og boksen er klar for pynting.

Sånn ble min ferdige pyntede boks.


Så da håper jeg du også ble inspirert 
til å lage deg en kaffeboks.

Klem fra DT Line 

Materialliste kommer her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar