onsdag 18. juli 2018

Sommer og jordbær.






Heisann!

Det er sommer og ferie for de fleste.
Håper du koser deg med sol og varme, og lager noe nytt.
Denne uken har jeg fargelagt med akvarellfarger på akvarellark.

For meg er det så avslappende og sitte i fred å fargelegge.

I dag skal jeg vise deg et nydelig jordbærsett fra Heartfelt.
Det er limited edition, så her er stempel og dies i samme pakke.

Perfekt å ta med seg på ferie, når man ikke skal ha med seg så mye.










For å få kanten med dies opp fra det grønne arket har jeg brukt 3d puter bare øverst.
Slik at det blir litt avstand fra underlaget.
Alt det brune er stanset ut i hvitt.
Så har jeg stemplet med Versamark stempelpute på hele motivet,
og penslet over med Perfect Pearl.
Derfor skinner det fint i brunt.
Kommer nok ikke så godt frem på bildet.









.












Her ser du innsiden av kortet.
Har svertet kantene og limt på fargelagte motiv.







Her er siden inni i kortet med skrivefelt.
Også her har jeg valgt å holde det enkelt.







Ønsker deg en riktig god onsdag med jordbær :-)



Klem fra Kristin







-MATERIALLISTE-

Akvarellark Fabriano varmpresset
Akvarell skrin Prima: Tropical
Pensel
Perfect Pearls
Versamark
Versafine sort
Glitter
Glitterpenn
Dies fra Heartfelt: Fleur Border basics. elegant border basics, Strawberry swirl,
                              Window Box elements
Stempel fra Heartfelt: Butterfly Dreams border
3D puter
Dobbeltsidig tape
Flytende lim, Glossy accents


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar