onsdag 16. november 2016

Utfordring # 22

Då har tida flydd av gårde igjen og me er klar med utfordring # 22:-) Reglene finner du her.
Utfordringen varer til 13/12 kl 23.55

Denne gangen skal dere få bryne dere på eit moodboard og en fargepalett. For å ikkje gjer det for vrient trenger dere ikkje bruke aaaalle fargene men me skal tydelig sjå at dere er inspirert av noko fra moodboardet;-)

Oppgaven lyder som følger: 
Bruk minst tre av fargene fra paletten og la deg inspirere av noko frå moodboardet. Skriv gjerne kva som inspirerte deg. 
Utover fargene i paletten er det lov å bruke kvit kartong som bakgrunn. Det er lov med ørsmå innslag av andre farger, som for eksempel grønne blader på blomster. Men ikkje så mykje som å legge til egne grønne blader eller lignende. 

Utover dette står du fritt til å lage kva du vil:-)

Håper dette er ei oppgave som blir gøy for mange å ta fatt på no før julstrida setter skikkelig inn. Og det går faktisk ann å lage juleprosjekter med desse fargane og;-) Lykke til!

Og her er det du kan vinne denne gangen:)




Eg har laga ein høst layout inspirert av bildet med bladene heilt til venstre. Eg har brukt alle fargene i paletten. Eg har brukt nokre stifter som ligner på gelatos til å farge bakgrunnen med. Kjempe gøy å splæsje ulike farger sammen med vatn og sjå kva som kjem fram:-)

 Her kan du sjå fargene i bakgrunnen litt nærmare. Det første eg gjorde var å påføre et tynt lag gesso før eg tok på molding paste gjennom ein stensil. Så splæsjet eg på med farger. Det er så gøy å sjå når mønsteret trer fram etterkvart som fargen kommer på:-) Her har eg stort sett brukt vannoppløselige stifter, som gelatos, men og bittelitt glimmermist. 
  Eg liker veldig godt å lage slike små "clusters" (kva heiter det på norsk egentlig?;-)) rundt bildet og holde pynten der. Dette drar virkelig auga til bildet og holder fokuset på det. Eg er og veldig gla i å holde chipboarden naken, og det passa i grunn godt til fargene her. 

Det er ikkje mykje som skal til, her har eg kun brukt washi tape, chipboard, eit journaling kort og ein blomst. Tittelen og er veeeeeldig enkel som du ser;-)


Produkter






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar