fredag 11. november 2016

Enkelt julekort


I dag har jeg laget et enkelt og søtt julekort.
Jeg har tenkt på at veldig mange julekort skal sendes i posten, og bør derfor ikke være for tykke og tunge. I tillegg sender mange oss mange julekort. Jeg har derfor laget er kort hvor jeg har prøvd å holde vekt og materialkostnader på et nedre nivå denne gangen. 

Jeg trives ganske godt med å lage enkle kort der pynten i hovedsak er dies og bilder. Blomster og masse pynt er ikke alltid en nødvendighet for meg, selvom jeg syns det er veldig pent med fine oppsett av mye pynt. 



Jeg har tatt utgangspunkt i bazzil som base, og første panel, og deretter har jeg brukt et mønsterark fra Pion sin serie Greetings from the North Pole
Disene jeg har brukt er en ramme fra yvonne creations - holly jolly nesting frame
Papirdesign sin ramme 3 , og papirdesign sin julehilsen, samt en jeg desverre ikke husker hvor kommer fra (rådyra)
Jeg har brukt stempel fra papirdesign, og offwhite embossingpulver inni kortet. Kortet er limet med quick dry  og ATG

Håper dere finner inspirasjon i kortet og lager noe spennende! 

Ha en fantastisk dag:) 
Klem fra Karianne 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar