fredag 3. oktober 2014

VEGGBILDE

Vi var en liten tur i Danmark i september og der fant jeg noen herlige kjøleskapmagneter... De er vel egentlig små minityrer av alle disse metallskiltene vi finner over alt nå for tida.. Jeg falt pladask for denne hvor det står: 

"MY HOUSE WAS CLEAN LAST WEEK.
SORRY YOU MISSED IT"

Følte meg av en eller annen grunn veeeeldig truffet, hih:)

Magnetene er jo kjempefine som de er, men jeg fikk lyst å lage et veggbilde av denne ene, og jeg utfordra meg selv til å bruke litt sprekere farger enn det som er typisk meg.. 
og da er det DU som får bestemme om jeg har lykkes eller ikke :


Har prøvd meg på en røff stil og satt sammen både søte og litt kulere detaljer..
I bunnen er det bare en litt tykk papp med bølgekartong på. Det fantastiske mønsterarket, er Antheme Legacy og er fra BoBunny.. Det ser rett og slett ut som skikkelig slitt rustik panel..


For å "ta opp" de røde splæsjene i mønsterarket, har jeg brukt Maja design sitt mønsterpapir med små stjerner på og det finner du i denne blokka fra serien Skærgårdsliv. Jeg har klippet opp kanten på "gulvteppet", så det skal se ut som frynser og hatt litt hvit gesso på.. Den herlige sofaen er en resin fra Prima..Putene er stemplet på Bazill med Tim Holtz stempel Holiday knits, klippet ut og svertet kantene.  Gitaren har jeg fått i gave, laptop og metallramme kan du finne her.
 .

Chipboardstjerner fra Art anthology som jeg har hatt litt glitterlim på..



Sommerfuglene er også fra Art Anthology - mange i en pakke med forskjellige str.







Mulig dette ikke er en god unnskyldning for å ha det rotete, men for meg er den MER enn god nok!!
Husker forresten et gammelt keramikkbilde som hang i gangen hos min tante:

"Her er rent nok til å beholde helsen -
og rot nok til å beholde lykken"..

Husk det og god fredag til dere alle :)
Jeg er tilbake på søndag med en "snerten liten sak" :)

stor klem, Synnøve

1 kommentar: