søndag 5. oktober 2014

STATIONARYBOX

God søndag :)
Idag vil jeg vise dere en kul stationarybox... Vet nesten ikke hva det heter på norsk, jeg, men det er iallefall en eske med flere "stasjoner" på en måte ;)
Må bare få sagt det med en gang, at jeg ikke har funnet på denne selv - jeg har funnet tutorialen på denne HER., og har laget flere av disse.. Litt arbeid, men utrolig gøy å lage !!

Her er min stationarybox:


Har brukt noen utrolig freshe papirer på denne.. Det med masse sykler på er Kaisercrafts oil change.. Jeg har også brukt dette fra samme serie og WMMK Indian summer.. Forsiden er ganske enkelt pyntet med en sykkel klippet ut fra mønsterarket og noen små stjerner som du kan finne lignende her..


Kult med litt freshe farger, hva?


Post-it-blokk med cover hvor jeg har pyntet med en button fra Papirdesign og en metallknapp fra Tim Holtz..


Litt nærmere.... Stempler fra Kortoggodt... Har også laget en liten "hylse" til å ha en penn i.



Her ser du inni Post-it-coveret... med et stempel inni..



Her ser du hvordan den ser ut når den brettes sammen....


og her er lokket på... Litt hamp med en fin liten knapp


Det var alt for meg i denne omgang.... Neste uke er det Helen sin tur til å inspirere dere og det VET jeg at hun kan :)

Ønsker deg en fin søndag :)

klem, Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar