fredag 22. mai 2020

Nydelige roser fra Studiolight.





Heisann!



Riktig god fredag til dere alle. 

I dag skal jeg vise et kort dekorert med roser fra StudioLight.

Det er en dies som jeg har stanset ut fra,
 og fargelagt med Distress Oxide og brush koster.








Kortbasen er bazzil Coconut Swirl.
Så brukte jeg Studio Light sitt mønsterark English Garden 58.
Rufset til kantene, siden jeg synes stilen er litt romantisk og ikke så stramt.

Oppå der stanset jeg ut Heartfelt Regal frame accent.
Den har mange lag, så da stanset jeg ut en mindre oval i Aloe Vera.

Rose diesen fra Studioligt er bare så nydelig.
Stanset ut noen av hver av de forskjellige rosene og bladene.
Brukte Fabriano Bristol som har en litt glatt overflate til dette.
Siden den er glatt blender Distress Oxide seg veldig fint,
når du fargelegger.








Hele blomsten henger sammen, men det er kuttet effekter, slik at de kan bøyes opp.
Jeg farget kantene litt mer, slik at blomsten får litt liv.

Distress Oxide fargene på blomsten er Milled Lavender først på hele blomsten,
deretter Wilted Violet på kantene.

På bladene brukte jeg Bundled Sage på hele bladet, så Evergreen Bough i  midten,
deretter Iced Spruce her og der til skygger

Til slutt hadde jeg på Nyvo glitter.








Monterte rosene på 3D foamtape. 








Inne i kortet hentet jeg opp rammen fra forsiden.
Stemplet en tekst på siden, slik at man kan skrive en hilsen på andre sidem.

Teksten er fra Papirdesign.







Siste side hadde så fint motiv, så da valgte jeg den innerste rammen på Heartfelt rammen.








Da ønsker jeg dere alle en riktig god og kreativ helg.

Lykke til med ditt neste prosjekt!


Klem fra Kristin







-MATERIALLISTE-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar