fredag 1. mai 2020

Magic Iris fra Lawn Fawn

Hei igjen alle sammen!

I dag har jeg laget et kort med ennav mine favorittmekanismer, nemlig magic Iris.


 
Dette kortet har en bevegelig del som åpner og lukker seg som en kameralinse. 



Det er relativt enkelt å lage, fordi hele mekanismen lages av en dies. Det finnes fler varianter av å bygge sammen dette kortet, men denne gangen har jeg valgt å bruke en «add-on» dies, som gjør at panelet jeg har motivet på, passer perfekt med mekanismen i bakkant:) 
 


Jeg har laget bakgrunnen med oxide ink som jeg har blendet med børster, spruta litt hvitmaling på, og stempla og fargelagt musa og kikkerten. Relativt raskt kort å lage, men som alle andre mekanismekort, så krever dette også nøyaktighet. 

Jeg har tidligere vist hvordan denne sette sammen på en livesending, så den kan dere gå inn på facebooksiden til Scrappiness å se på om dere vil. 
Jeg digger Lawn Fawn, og kan virkelig ikke få laget nok av kort med disse små søte dyra på. Og det morsomste er at de passer til nesten alle teknikker og til alle anledninger. 

Kos dere med scrapping i helga, nå er jo helga en dag ekstra! Hurra:) Ha en super 1.mai, og ikke glem internasjonal scrapbooking dag på lørdag:) 

Mvh Karianne



Materialliste: 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar