mandag 13. april 2020

Layout med scrapboys Produkter.


God mandag alle sammen, i dag har jeg laget en LO med mange mange lag, det artige her er at du faktisk ikke trenger så mye stæsj for at det skal bli bra. Hvis du har et klippeark så har du mer en nok pynt.

Jeg har brukt to forskjellige scrapboys serier i klippeark, brukt stamperia som hovedbase i bunnen og bygd opp med kartong og Flowers Story fra scrapBoys.

Denne Loen er min siste kreativitet jeg lager for scrappiness. derfor valgte jeg å ha et bilde av meg selv på LOen. 🤗

Selve LOen har en litt dypere budskap, jeg prater litt om det i videoen min. 


Jeg har hentet pynt fra Stamperia alchemy, Scrapboys Industrial Romance. Jeg har klippet ut alle figurene på klippe arket, noe jeg vil anbefale på det sterkeste så slipper du å gjøre det etterhvert, å komme ut av flyten du har når du kreerer.




Jeg koste meg masse med å lage denne LOen, da jeg virkelig kunne lage masse klynger med pynt. Å jeg elsker å ha på masse masse pynt. Jeg synes å¨det å rive arkene gir en litt røff uttrykk.



Det var alt jeg hadde, håper du blir inspirert, og hvis du lar deg inspirere til å lage noe lignende, så del det gjerne med oss. Hvis du vil se fremgangsmåten er det bare å snurre film .















Jorunn

Takk for meg, det har vært en glede å kunne være med å inspirere dere.
Ha en nydelig dag, klemm 💖



Materialliste :

Papir Scrapboys Industrial Romance  element ark, Scrapboys Flowers story element ark  Scrapboys Flowers srory nr 4 Scrapboys Flowers story nr 1 Bazzill Bark Bazzill orange

Blomster:
Prima Autum

DIV :
Dots papirdesign
Bokstaver Papirdesign 
Flytende Lim Art Glitter 
3D Limrull


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar