fredag 24. april 2020

French Cottage Garden - Heartfelt





Heisann!

Ønsker dere alle en riktig god Fredag.

I dag har jeg fargelagt den nye serien ti Heartfelt,
 som heter French Cottage garden.
Den er så romantisk og koselig.

Det følger også med noen fine blomster, som er enkle å forme.

Jeg har brukt Zig Clean vannpensler til å fargelegge med.
Heartfelt har flere videoer, hvor de bruker de fine trekantede svampene,
til å fargelegge med.

Ta en titt på videoene dems, det er ikke så vanskelig å fargelegge,
på en enkell måte.








Jeg har laget en shaker del bak den hvite delen av vinduet.
Motivene er stemplet på Heartfelt sin blomsterkartong, 
med Verafine Morning mist.
Så fargela jeg med Zig Clean vannpensler.








Blomstene har jeg laget ved å stemple med Archival violet på blomsterkartong.
Montert en liten perle med varmepistol,
Deretter limt de fast på bladranken med limpistol.




 




Her ser du det flotte arket fra Mintay Dreamer 02.
De er så fine i fargene.
Svertet kantene med Memento dual marker Elderberry.
Gratulerer er en dies fra Papirdesign.

























Lykke til med ditt neste prosjekt.
Ønsker deg og dine en riktig god og kreativ helg!


Klem fra Kristin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar