onsdag 11. desember 2019

Kvikklunsjkort tutorial


Hei alle sammen! 
Nå nærmer det seg jul, og noen ganger har jeg lyst til å gi noen litt mer enn et julekort, uten at det skal skape en følelse av at de må gi meg noe tilbake. Så jeg har en mal på kvikklunsjkort, akkurat slik jeg kunne tenke meg at de skal se ut:) det finnes mange varianter der ute, men for meg er det viktig at den er enkel, morsom og helst litt rask å lage nå i førjulstiden. 



Her er bilde av malen min:) 
Basen lager jeg i hvit bazzil. 

I tillegg trengs det 3 paneler av 9,5x6,5 cm, 
1 panel av 4,5x9,5 cm, og 3 paneler av 1x9,5 cm. Så er det forside bilde i den størrelsen dere selv ønsker, og skrivefelt inni lokket på 9x6cm. 



Pynt etter ønske. 

Kvikk Lunsjen har god plass inni dette kortet, så det går fint an å lage ved et lite kort bak eller foran sjokoladen i selve rommet til sjokoladen. 



Ha en fin onsdag alle sammen! 
Klem fra Karianne 




Materialliste:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar